Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
- księga zarządzeń dyrektora szkoły
- spis inwentaryzacyjny
- planowanie, sprawozdawczość
- rejestr korespondencji
- ewidencja uczniów w szkole
- ewidencja pieczęci i pieczątek
- ewidencja delegacji służbowych
- protokoły zebrań Rady Pedagogicznej
- protokoły zebrań Rady Rodziców
- archiwum szkolne (wykaz teczek zarchiwizowanych)
- rejestr wydanych legitymacji
- rejestr inwestycji i remontów w szkole (książka obiektu budowlanego)
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r..(Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926)
Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty udostępnione są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 23-05-2022 - Edycja treści
- 28-07-2019 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 113